Participanti: 10+
Varsta participanti: 7+
Timp de lucru: 10-15 min
Teren: interior/ exterior
Materiale: nu sunt necesare
Explicarea jocului: Spatiu unde se desfasora activitatea este impartit in doua prin trasarea unei linii la mijloc. Participantii vor fi impartiti in 2 grupe care vor sta de o parte si de alta a linii. Fiecare grupa va trebui sa se puna de accord in legatura cu ce vor fi: urs, peste sau tantar.
La fel ca si in cazul jocului „Foarfece, piatra, hartie” jucatorii realizeaza anumite gestuti pentru a arata ce au ales sa fie.
Semne:
-
urs: cu mainile ridicate in aer asemnei unui urs care vrea sa atace
-
tantar: un bazait
-
peste: cu palmele apropiate simuleaza cum un pestisor se plimba in apa
Cine e mai tare ca cine:
-
ursul mananca pestele
-
pestele mananca tantarul
-
tantarul pisca ursul
In functie de ce sunt si care este mai „puternic” grupa trebuie sa ii prinda pe cei mai slabi.
Exemplu: o grupa a ales sa fie peste si cealalta grupa tantar. Inseamna ca pestii mananca tantarii, deci ei sunt mai „puternici” si vor trebui sa ii prind pe tantari. Totusi tantari pot sa scape de pesti fugind la locul de refugiu.
Locul de refugiu este situat in spatele linii de mijloc la marginea terenului. Fiecare grupa are propriul loc de refugiu. Atunci cand ajung in refugiu participantii nu mai pot fi prinsi de cei din echipa adversa. Daca cineva este prins inainte sa ajunga in refugiu va face parte din echipa care l-a prins.
Castiga grupul care reuseste sa aiba cel mai mare numar de persoane.
0 comentarii